Sommartid

Inatt så flyttade man fram klockan en timme till sommartid. Oh vad skönt, och hur härligt är det inte när man tittar ut och ser att det inte är ett endaste moln på himmeln, solen skiner så man får kisa för att kunna se någonting. Tittar på temperaturen och det är 19 grader. Så det blir verkligen sommar kläder på idag. Måste hem till Bvoula snart också för att hämta min cykel som jag lämnade där igår. På tal om igår så var jag inte hemma på hela dagen och hade därför inte tid med bloggen.

Vi åkte nämligen till lekplatsen i Trianda med barnen då det var jätte fint väder. De lekte där i fem hela timmar och somnade i bilen på vägen hem. Efter att jag och Linda hade ätit middag, som inte gick att äta då det bara smakde salt, slängde maten och åkte hem till Bvoula. Där vi beställde hem mat istället. Satt ute i hennes trädgård och åt. Vid sextiden åkte hon och jag iväg. Vi visste inte riktigt var vi skulle men hamnade tillslut på Lidl och för ett tag kändes det som att jag var hemma. Efter att ha handlat där i två timmar så lastade vi in i bilen och klockan halv nio. Vi vistte inte vad vi skulle göra, för de skulle st'änga av elektriciteten snart så vi bestämde att åka och ta en drink på Costa del Mar. En rätt så ny öppnad bar i Trianda, ligger precis vid havet och är jätte mysigt. Satt där i flera timmar och pratade och hade det trevligt. Helt plötsligt så råkar Bvoula välta ut sitt glas så hela hennes drink flög rätt över bordet. En servitör kom springade och torkade upp det. Haha det såg så roligt ut. Glaset verkligen flög över bordet och vi skrattde ihjäl oss.

Måste göra mig iordning nu och ge mig ut i solen när det är så fint ute, Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

så härligt det låter med hela 19 grader, fast vi har vår väder här med idag riktigt skönt och lite sol. dagen består av sjukhusbesök och försöka slänga i containern innan den åker iväg, ha det gott i solen kram

2009-03-29 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0