Sommaren närmar sig

Herregud vilket fint väder det har varit idag. Strålande sol hela dagen med en temperatur på 25 grader. Riktigt sommarväder! Med tanke på det härliga vädret så har barnen och jag givetvis spenderat hela dagen ute i trädgården. Lekt i sandlådan, gungat, plockat blommor och sprungit runt och haft oss.

Har nu slutat för dagen och funderar starkt på att åka till stranden och bada. Men vet inte riktigt om jag orkar ta mig dit, det tar ändå tjugo minuter, en halvtimme med cykel och är rätt trött. Får se hur jag gör, kanske sätter mig på min uteplats med en bok istället.


Femdygnsprognos (Information) 

I morgon

den 1 aprMolnigtMolnigt

torsdag

den 2 aprKlartKlart

fredag

den 3 aprKlartKlart

lördag

den 4 aprDelvis molnigtDelvis molnigt

söndag

den 5 aprKlartKlart
Högsta:22°
Lägsta:15°
Högsta:22°
Lägsta:14°
Högsta:20°
Lägsta:15°
Högsta:20°
Lägsta:13°
Högsta:20°
Lägsta:13°

Titta vilket fint väder vi kommer att ha de närmaste fem dygnen! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0