Lek, lek och mera lek

Hittade denna bilden på busungarna och jag. Den är tagen någon gång i november/december om jag inte minns helt fel.

Barnen och jag har varit på lekplatsen hela dagen idag, de sprang upp och ner på klätterställningen tills att de var alldeles svettiga. Där var fullt med barn där idag som de lekte och hade roligt med, så roligt att de aldrig ville gå därifrån. Men efter många om & men så satte de sig helt slutkörda i vagnen vid halv tre. Vi hann inte så långt fören Panagiotis kom körande från sitt jobb, så vi åkte med honom hem. Slapp köra dem i vagnen upp för den långa backen som aldrig tar slut! Det är de jobbigste med att ta pojkarna ner till byn, måste gå upp för en jätte lång backe på vägen hem.

Bvoula ringde nyss och undrade om jag ville komma och fika. Det är ju så fint väder idag så det blir nog trevligt! Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: maräng

det var en fin bild på er , här är också sol idag men blåsigt, gör inget speciellt idag tar det lugnt

2009-03-17 @ 16:35:24
Postat av: celebri

vilken fin blogg du har

2009-03-19 @ 18:56:10
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0