En ny vecka

Hela gårdagen spenderade jag med väskor som skulle packas upp. Har varit här i snart 10 månader och har tydligen samlat på mig en hel del med kläder och diverse grejer sen jag kom hit. Vet inte riktigt hur jag ska få hem allting då jag bara får ha 20 kg plus handbagage. Mina två stora resväskor var jag tvungen att sätta mig på för att kunna stänga dem, jag hade även ett flertal mindre väskor och några stora påsar som jag packade med kläder och grejer när jag flyttade i Lördags. Så hur jag ska få hem allting är för mig ett stort frågetecken. Men än är det några månader innan jag behöver bekymra mig om det.  

Nu är det Måndag igen, en ny dag och en ny vecka. Det är även exakt ett år sedan som jag och Sandra åkte till Mallorca, Spanien i 9 veckor för att jobba. Känns som att det var igår vi var där. Laddar upp bilder när jag kommer hem igen från tiden på Mallorca, måste nämligen ta mig något att äta till frukost nu innan jag ger mig iväg till familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0