17 mars

Godmorgon! Sitter här färdig och dricker min ny pressade apelsinjuice! Ska iväg till familjen om 10 minuter. Vädret är alldeles underbart, klarblå himmel utan ett endaste moln, så det kommer defenitivt att bli utelekar idag. Får se om vi går till lekplatsen och leker en stund.
 
Mitt Internet fungerade inte igår, så det blev inget bloggande. Jag och pojkarna var i allafall ute hela dagen i solen och lekte, gick en lång promenad, plockade blommor, etc. Runt tolv tiden gick vi upp för att göra iordning mellanmål som vi åt ute på deras terass. Sen ville de måla med vattenfärgerna så det gjorde vi i ett tag och målade även dem till katter i ansiktet vilket de tyckte var jätte kul. De kröp runt på golvet och "mjuade" hela tiden. När de skulle äta vars en rispudding så sa Alex "Hälla ut golvet, katterna äta så". Han ville alltså hälla ut rispuddingen och äta den från golvet, men nej så roligt ska vi inte ha. Så de fick snällt sätta sig vid bordet och äta så att de kunde fortsätta att leka katt sen.
 
Nu måste jag iväg, hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0