Utelåsta

Har nysss kommit hem. Det har varit riktigt härligt vårväder här nu de senaste dagarna. Soligt och mellan 20-25 grader varmt varje dag. Mina långarmade tröjor används inte mer, och kommer förhoppningsvis inte att behöva dem på de närmsta taget.

Pojkarna och jag har spenderat hela förmiddagen hemma hos Bvoula. De har lekt tillsammans med hennes barn och haft det roligt. När vi kom hem igen så var det låst över allt och ingen var hemma. Så jag försökte leta upp nyckeln men kunde inte hitta den. Så gick och kände på alla fönsterna och tur nog så var Emil och Alex fönster lite öppet. Lyfte upp Alev så han fick klättra in och sedan gå och öppna terassdörren innefrån, där nyckeln satt i. Tog ett tag innan han ville släppa in mig och Emil. Han stod där inne och vinkade till oss istället men började sedan att vrida på nyckeln. Väl inne så åt vi lite fruktsallad och sedan somnade dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0