Fars dag

Idag ar de farsdag, har  pratat med papsen nu i telefonen och sagt grattis :) Han fick ju ingenting med tanke pa att jag ar har i Grekland, men han far val ha nagot nar jag kommer hem igen :)

Angelici ar har nu sa haller pa att  hjalpa henne med nagra bestallningar hon ska gora, hon vet tydligen inte hur en data fungerar? Och det ar forsta gangen som hon anvander en. Har nyss lart henne hur man anvander musen, hah, men de gar inte sa bra sa jag far skota hennes bestallningar istallet, medans hon pekar pa vad hon vill ha. och givetvis oversatta allting dar star, ryska ar namligen inte min starka sida ;)
Det roligaste var nar tilda skrev till mig pa msn for en liten stund sen och den lilla rutan nere till hoger kommer upp,

Angelici: What's that?? (pekar pa rutan och ser ut som ett  fragetecken)

Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0